Promotiestrategie kwekers
15520
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15520,bridge-core-3.1.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,qode-portfolio-single-template-2,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
Rol

Projectleider

Datum
Enjoy the Flowers

Doel:

Hoe ontvang je bezoekers op een gastvrije manier én informeer je ook wat wél en wat niet is toegestaan in de velden? Aanleiding was de overlast van toeristen in de bollenvelden.

 

Resultaat:

Een bewustwordings-campagne met een wereldwijde bereik van het NOS Journaal tot Wechat in China en van CNN tot Katmandu-post.

 

Een samenwerking met Gemeente Noordwijk, Noordwijk Marketing, Flower Science, KAVB en WAM Pennings.

Promotiestrategie kwekers

Doel:

De bloembollenkwekers in de Bollenstreek konden, door Covid-19, hun producten niet meer verkopen via de veiling. Hoe krijg je toch exposure voor de producten?

 

Resultaat:
Het initiëren en organiseren van een fietsroute langs de verkoopkramen van de kwekers in de Bollenstreek. Het geheel werd ondersteund door een PR campagne. Door dit creatieve concept stonden in één keer meer dan 50 kwekers letterlijk en figuurlijk op de kaart.

 

Een samenwerking met fietsverhuurbedrijf Rent-a-Bike van Dam.