Promotiestrategie bollenkwekers
15520
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15520,bridge-core-2.6.0,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.3,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive
Rol

Projectleider, eigen initiatief

Datum
Promotiestrategie kwekers

Maart 2020: De bloembollenkwekers in de Bollenstreek konden hun producten niet meer verkopen via de veiling door Covid-19.

 

Doel:
Exposure voor de producten van de kwekers wat resulteert in meer directe verkoop.

 

Resultaat:
Ik initieerde en organiseerde een fietsroute langs de verkoopkramen in samenwerking met fietsverhuurbedrijf Rent-a-Bike van Dam en daarbij een PR campagne. Door dit creatieve concept stonden in één keer meer dan 50 kwekers letterlijk en figuurlijk op de kaart.