PR & Communicatie

Het verzorgen van de PR & Communicatie zowel On- als Offline.

De Bloemenkrant – Redacteur/journalist
Het schrijven en/of redigeren van teksten en het afnemen van interviews voor de rubriek ‘Aan tafel met..’ voor de pagina’s van 2Dezign.
Deze BtB-krant verschijnt tweewekelijks en heeft als doelgroep de handel en kwekers in de sierteelt.

Tulpen Promotie Nederland – Online Communicatie & Contentmanager
Sinds november 2018 het verzorgen van alle online communicatie op Facebook (Tuliptime), Instagram (Tuliptime.info) en de websites Tulpenpromotie.nl en Tulpentijd.nl.
En met groot succes. ‘Een strategie werkt als je dezelfde taal spreekt’, is het motto van Creatizz.

Keukenhof – Prive rondleidingen
Het bezorgen van een onvergetelijk bezoek aan het mooiste lentepark van de wereld, door het aanbieden van een persoonlijke rondleiding.

Verkoopstimulans door fietsroute langs kwekers
Het organiseren van een fietsroute langs de verkoopkramen van kwekers. Door Covid-19 konden zij hun producten niet meer via de veiling verkopen. Meer dan 50 kwekers stonden zo letterlijk en figuurlijk op de kaart. Ook leverde deze exposure extra verkoop op voor de kwekers in de Bollenstreek. Een initiatief in samenwerking met fietsverhuurbedrijf Rent-a-Bike van Dam.

Lezing over ondernemen in de sierteelt
Het enthousiasmeren van de jeugd over onze mooie sector, die veel meer te bieden heeft dan ‘de handen in het zand’. Opvolging wordt een grote uitdaging. Creatizz verzorgt graag een lezing of gastles op scholen.

Publicatie in Holland Herald van KLM
Het verzorgen van een publicatie in het Inflight Magazine van KLM voor een internationale Floral & Interior Designer.

Publicatie in de China Times
Tijdens het Flower Event werkte Creatizz samen met de Chinese Ambassade. Om de samenwerking tussen Nederland en China nog meer te benadrukken, verzorgde Creatizz een publicatie in de China Times in Nederland.

Productgroep Lelie – Communicatie & Contentmanager YourLily
YourLily is een collectief van alle lelie-kwekers in Nederland met als doel het gezamenlijk promoten van de lelie, door inspiratie en informatie.
Zij benaderde Creatizz voor een nieuw communicatietraject voor vnl. de Social Media kanalen Linked-In, Facebook en Instagram.