• Creatizz Bloementuin op locatie

Advies

Advisering in de sierteelt op het gebied van promotie, landscaping, kennisdeling en innovaties.
Het maken van een strategisch plan tot uitvoering en begeleiding.

Educatie voor basisschoolkinderen – Projectleider
Hoe zorgen we voor toekomstig personeel in onze tuinbouwsector?
Namens het Agrarisch Ondernemersfonds Noordwijk geeft Creatizz vorm aan dit nieuwe educatieproject. Een project voor ruim 500 basisschoolkinderen groep 6/7/8.
Het doel is enerzijds kinderen bewust maken van hun omgeving, de bloemen en het groen, en anderzijds het enthousiasmeren over de sierteeltsector.

Enjoy the Flowers, Respect our Pride – Projectleider en ambassadeur
Hoe ontvang je een bezoeker op een gastvrije manier én informeer je ook wat wél en wat niet is toegestaan in de velden? Aanleiding was de overlast van toeristen in de bollenvelden. Samen met de gemeente Noordwijk en Noordwijk Marketing heeft Creatizz het initiatief genomen en was zij projectleider. Een mooie samenwerking met Flower Science, KAVB en kweker Simon Pennings, die wereldwijde bekendheid behaalde: van het NOS Journaal tot Wechat in China, van CNN tot Katmandu-post.

Tulpen Promotie Nederland – Projectmanagement
TPN is opgericht door ruim 500 tulpenbroeiers. Zij zorgen samen voor de wereldwijde promotie van de tulp. Traditiegetrouw vindt op de 3e zaterdag van januari de Nationale Tulpendag plaats, als start van het seizoen. Op deze dag zorgen de tulpenbroeiers voor een grote ‘pop-up’ tulpenpluktuin op de Dam in Amsterdam. Creatizz is verantwoordelijk voor alle backoffice werkzaamheden en projectmanagement.

Doop tulp ‘Hollandse Meester’ in Hermitage Amsterdam
Voor de nieuwe collectie Hollandse Meesters uit St. Petersburg zocht de Hermitage een bijzondere tulp. Creatizz zorgde voor het aandragen van deze nieuwe tulp en het arrangeren op de doopceremonie. Het geheel werd in een  vierdelige documentaire uitgezonden op de tv en kreeg veel publiciteit.

Landscaping project Tulpen Pluktuin in Delft
Hoe verander je een braakliggend stuk grond in een pluktuin voor heel de stad? Samen met de initiatiefnemer en JubHolland heeft Creatizz dit plan mogen realiseren. Het planten van 150.000 tulpenbollen, zodat deze in het voorjaar zelf geplukt konden worden door de bezoekers met het doel ‘voor elke inwoner van Delft een tulp’. In 2020 alweer de 3e editie.

Tulpenmengels als tulpenroute
Hoe markeer je een tulpenroute door de stad? Creatizz verzorgde tulpenbakken met tulpenmengels. Het geeft de stad het ultieme lentegevoel én brengt de natuur weer terug naar de mensen. Geluk is zo eenvoudig te delen.

Advisering inzake profilering van een bedrijf
Wat zijn de USP’s van een bedrijf, wat doet de concurrent en wat wil je als bedrijf uitstralen?
Allemaal vragen waar een ondernemer zich niet mee bezig kan houden; hij concentreert zich immers op zijn product. Voor JUBHolland heeft Creatizz alles inzichtelijk gemaakt. Geen grote rapporten maar praktische- en resultaatgerichte aanbevelingen. Direct toepasbaar en concreet.

Advisering inzake product exposure
Hoe ‘vermark’ je een narcis? Creatizz organiseerde een productportfolio; niet alleen met de afzonderlijke soorten, maar ook de toepassing d.m.v. beleving- en sfeerbeelden. Want juist op deze manier komt de toegevoegde waarde tot zijn recht.

Bloemenzee bij opening seizoen
Hoe creëer je een ‘Bloemenhof aan Zee’ voor de opening van het Bollenstreek seizoen. In samenwerking met een kweker een locatie met meer dan 25.000 potjes tête-a-tête omgetoverd tot een bloemenzee.

Luxe wagens Bloemencorso Bollenstreek
Wilt u meerijden in het Bloemencorso van de Bollenstreek of de Flower Parade Rijnsburg? Creatizz neemt deze organisatie graag voor u uit handen. Denk hierbij aan het meedenken in het ontwerp, de bloemkeuze en het vastleggen van de arrangeur.